Gepersonaliseerde optimalisatietips uitgelegd
dinsdag 10 januari 2012
We hebben begrepen dat velen van u de optimalisatietips voor AdSense die we regelmatig bespreken nuttig vinden, maar nog steeds niet weten hoe ze deze tips moeten toepassen op hun site. U weet dat brede advertentieblokken beter presteren, maar welke van de kleine advertentieblokken moet u daarvoor inwisselen? En door welke indelingsformaten moet u ze vervangen? Het afgelopen jaar hebben we geprobeerd uitgevers meer gepersonaliseerde optimalisatieberichten te sturen waarin dit soort vragen aan bod komt met als doel zo veel mogelijk uitgevers te voorzien van gerichte, gepersonaliseerde en nuttige tips.
De criteria die we gebruiken om te bepalen of een tip op iemand van toepassing is, hangen af van de mogelijkheden, maar voor alle tips geldt altijd hetzelfde principe: we nemen alleen contact met u op als we een verwachten dat het toepassen van de aanbevolen wijzigingen u duidelijke voordelen biedt. Diverse van de succesverhalen die worden gedeeld op het AdSense-blog, zijn afkomstig van uitgevers die de specifieke suggesties hebben geïmplementeerd die we voor hun websites hebben gedaan. Zo zagen Surgerysquad, Funcheapsf en Careerplanner hun AdSense-inkomsten met 50 - 200 procent toenemen nadat ze de aanbevolen wijzigingen van een gepersonaliseerde optimalisatietip hadden toegepast.
Hoewel we niet voor alle uitgevers dezelfde resultaten kunnen garanderen, wordt elke tip gegenereerd na grondige analyse van ons gehele Display Netwerk waarbij we mogelijkheden zoeken voor aanzienlijke verbeteringen in de AdSense-prestaties. We analyseren voortdurend de prestaties van verschillende AdSense-configuraties voor alle soorten sites, regio's en branches om te bepalen welke aanpassingen het beste werken voor uw site.
Wanneer we een specifieke verbetering vinden die u zou kunnen aanbrengen in uw AdSense-implementatie, ontvangt u een melding van ons per e-mail (naar het vermelde e-mailadres voor contact en alleen als u zich heeft aangemeld voor prestatiesuggesties) of rechtstreeks in uw AdSense-account. Deze berichten worden al een tijdje verzonden, maar met ingang van deze maand bevatten ze een nieuwe regel die aangeeft dat het bericht een gepersonaliseerde optimalisatietip bevat die uniek is voor uw website en advertentie-indeling. Ook werken we aan nieuwe meldingen en manieren om deze informatie in uw account te zetten.
Controleer daarom uw e-mail en AdSense-account op optimalisatietips. We willen dat AdSense een succes is voor uw site en we hopen dat deze gepersonaliseerde tips u helpen betere prestaties te behalen met onze producten. Net zoals voor al onze optimalisatietips geldt, raden we u altijd aan deze te testen en de juiste implementatie te vinden voor uw site en gebruikers.
Door Jane Brinkley - AdSense-optimalisatieteam
Geplaatst door Jacintha de Graaf - Inside AdSense Team
Geen opmerkingen :
Een reactie posten