Bent u op zoek naar de gouden AdSense tip, heeft u een brandende vraag of een lumineus idee dat u wilt delen met andere uitgevers? Bezoek dan het AdSense Help Forum.

Nieuwe indeling voor het Helpcentrum

maandag 21 november 2011 | 01:57

Labels:


Naarmate AdSense zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld, is ook het Helpcentrum gegroeid om antwoorden te geven op uw vragen en meer informatie te bieden over AdSense. Doordat echter voortdurend wijzigingen worden aangebracht en artikelen worden toegevoegd, werd de navigatie in het Helpcentrum steeds moeilijker. Daarom verheugt het ons dat we vandaag het nieuwe ontwerp van het Helpcentrum kunnen aankondigen, waardoor u gemakkelijker toegang heeft tot materiaal dat uw vragen beantwoordt. We maken graag enkele wijzigingen bekend die we hebben aangebracht om het Helpcentrum gebruiksvriendelijker te maken.

In de nieuwe indeling kunt u snel door onderwerpen bladeren op zoek naar antwoorden, terwijl in de linkernavigatiebalk alle artikelen worden weergegeven die verband houden met hetzelfde onderwerp. De links bovenaan geven aan welke onderwerpen u heeft geraadpleegd en helpen u sneller te navigeren. Daarnaast hebben we de Help-artikelen opnieuw ingedeeld op basis van de taak die u probeert uit te voeren. Hopelijk kost het u hierdoor minder tijd het artikel te vinden dat u zoekt, kunt u inhoud veel gemakkelijker vinden en komt u meer te weten over AdSense.

U zult merken dat de nieuwe indeling uit vier afzonderlijke gedeelten bestaat:

  • Informatie over AdSense bevat alle Help-artikelen, ingedeeld op categorie.
  • Een probleem oplossen is bedoeld voor uitgevers met een specifieke vraag.
  • Aanvullende bronnen in de rechternavigatiebalk biedt meer nuttige informatie over AdSense.
  • Aan de slag in de linkernavigatiebalk bevat basisinformatie over AdSense en over hoe u ermee aan de slag gaat.

Uit veiligheidsoverwegingen moeten uitgevers zich voor sommige formulieren aanmelden. Daarom raden we u aan u aan te melden bij uw account terwijl u het Helpcentrum bezoekt, met name het gedeelte 'Een probleem oplossen'.

De komende weken zult u wellicht meer wijzigingen in het ontwerp en de indeling opmerken die uw ervaring met het Helpcentrum nog beter maken. We hopen dat deze doorlopende wijzigingen in het ontwerp van het Helpcentrum, samen met de nieuwe indeling ervan, het gebruik van het Helpcentrum leuker, efficiënter en nuttiger maken.

Door Özge Kökçü, leidinggevende AdSense Helpcentrum