Dit is het eerste bericht in onze serie 'Nieuwe Interface Woensdagen'. We zullen de komende maanden elke woensdag een nieuw aspect van de nieuwe AdSense-interface of een nieuwe functie bespreken. We zullen ook af en toe verhalen met u delen van uitgevers die de nieuwe interface gebruiken en aanvullende functies aankondigen die we recent hebben toegevoegd.


In ons eerste bericht in de serie 'Nieuwe Interface Woensdagen' willen we de rapportweergave met grafieken op het tabblad 'Prestatierapporten' in de nieuwe interface bespreken. In de nieuwe grafieken kunt u gemakkelijker trends in uw prestaties herkennen. In plaats van verschillende rijen getallen door te nemen, kunt u nu in één grafiek vertoningen, klikken en inkomsten bekijken.


Selecteer de statistieken die u wilt bekijken door de selectievakjes naast de grafiek aan te vinken. U kunt ook de muisaanwijzer op de grafiek plaatsen om gedetailleerde statistieken voor een bepaalde dag te bekijken, net zoals in Google Analytics. De grafiek kan voor bijna elk soort rapport worden weergegeven, zodat u eenvoudig uw accountprestaties kunt visualiseren. Boven de grafiek ziet u knoppen staan waarmee u rapporten kunt opslaan die u veel gebruikt en met één klik een rapport kunt kiezen dat u als standaardrapport wilt instellen. U kunt de gegevens natuurlijk nog steeds naar een CSV-bestand exporteren om de gegevens in een spreadsheet te verwerken.



Als u de grafieken in de nieuwe interface nog niet goed heeft bekeken, kunt u dat meteen doen. Meld u aan bij de nieuwe interface en klik op het tabblad 'Prestatierapporten'.


Artikel door Guillaume Ryder - AdSense-engineer
Geplaatst door Nathaniel Kolenberg - Inside AdSense team