Verandering in Targeting
woensdag 28 november 2007
In deze post willen we u graag informeren over wijzigingen in de functie voor ‘sitegericht adverteren’ en u enkele tips geven waarmee u optimaal kunt profiteren van deze optie in uw account.
Voortaan gaat de functie ‘sitegericht adverteren’ (ook wel bekend als site targeting) door het leven als ‘positie targeting’. Wij zijn van mening dat de term ‘positie targeting’ de mogelijkheden van de functie beter weergeeft. Immers, met deze functie kunnen adverteerders hun advertenties niet alleen op sites richten, maar ook op paginaniveau en zelfs op advertentieposities binnen specifieke pagina’s. Hoewel de pagina’s in het helpcentrum nog niet aangepast zijn, wilden we u van tevoren graag op de hoogte stellen van deze naamswijziging.
Voorheen konden adverteerders binnen positie targeting alleen bieden op basis van kosten per duizend vertoningen (CPM). Echter, vanaf nu kunnen adverteerders hun kosten per klik advertenties (CPC) ook richten op specifieke sites, pagina’s en advertentieposities.
Graag willen we u herinneren aan de volgende tips waarmee u uw potentiële inkomsten uit positie targeting aanzienlijk kunt verhogen.
Vergeet niet om advertentieposities te maken van uw aangepaste kanalen, zodat adverteerders hun advertenties hierop kunnen richten. Aanwijzingen voor het aanmaken van advertentieposities vindt u hier.
Zorg er bij het aanmaken van uw advertentiecodes voor dat deze zowel tekst- als beeldadvertenties kunnen weergeven. Hiermee vergroot u namelijk het aantal advertenties dat in de veiling concurreert, waardoor de biedingen en dus ook uw potentiële inkomsten omhoog gaan. In ons helpcentrum vindt u meer informatie over dit onderwerp.
Kies voor de normale rechthoek (300x250). Dit advertentieformaat is zeer geliefd bij adverteerders voor tekst-, beeld-, en videoadvertenties.
Voortaan gaat de functie ‘sitegericht adverteren’ (ook wel bekend als site targeting) door het leven als ‘positie targeting’. Wij zijn van mening dat de term ‘positie targeting’ de mogelijkheden van de functie beter weergeeft. Immers, met deze functie kunnen adverteerders hun advertenties niet alleen op sites richten, maar ook op paginaniveau en zelfs op advertentieposities binnen specifieke pagina’s. Hoewel de pagina’s in het helpcentrum nog niet aangepast zijn, wilden we u van tevoren graag op de hoogte stellen van deze naamswijziging.
Voorheen konden adverteerders binnen positie targeting alleen bieden op basis van kosten per duizend vertoningen (CPM). Echter, vanaf nu kunnen adverteerders hun kosten per klik advertenties (CPC) ook richten op specifieke sites, pagina’s en advertentieposities.
Graag willen we u herinneren aan de volgende tips waarmee u uw potentiële inkomsten uit positie targeting aanzienlijk kunt verhogen.
Vergeet niet om advertentieposities te maken van uw aangepaste kanalen, zodat adverteerders hun advertenties hierop kunnen richten. Aanwijzingen voor het aanmaken van advertentieposities vindt u hier.
Zorg er bij het aanmaken van uw advertentiecodes voor dat deze zowel tekst- als beeldadvertenties kunnen weergeven. Hiermee vergroot u namelijk het aantal advertenties dat in de veiling concurreert, waardoor de biedingen en dus ook uw potentiële inkomsten omhoog gaan. In ons helpcentrum vindt u meer informatie over dit onderwerp.
Kies voor de normale rechthoek (300x250). Dit advertentieformaat is zeer geliefd bij adverteerders voor tekst-, beeld-, en videoadvertenties.
Geen opmerkingen :
Een reactie posten